Успішний бізнес на Amazon: поради новачкам
Запуск успішного бізнесу на Амазон – складне, але цілком досяжне завдання для сучасного підприємця. Найбільший маркетплейс у сфері електронної комерції пропонує масу можливостей для отримання сталого прибутку у будь-якій точці світу. Нижче зібрані рекомендації, які допоможуть розібратися у нюансах роботи платформи.
Переваги продажів на Amazon
Робота на Амазон є легальним видом підприємницької діяльності в інтернеті. Завдяки великому потенціалу та прозорій системі продажів цю платформу обирають тисячі підприємців із різних країн.
Усе, що потрібно для успішного запуску бізнесу на Амазоні – це заглибитися у принцип роботи маркетплейсу та розібратися в особливостях продажів на платформі. Вам не потрібно самостійно шукати покупців та залучати трафік, як у випадку з особистим онлайн-магазином. Amazon вже зробив цю роботу за вас – вам необхідно лише стати частиною великого підприємницького середовища.
Амазон є неймовірно популярним не лише серед бізнесів, а й серед самих споживачів. Секретом успіху майданчика є величезний асортимент практично будь-яких товарів, вигідні умови покупок та зручна доставка. Отже, про нестачу клієнтів на сервісі хвилюватися точно не варто.
Тарифні плани та фулфілмент
Перше, що потрібно зробити перед запуском бізнесу на Амазон – обрати тарифний план згідно з вашими фінансовими можливостями.
Тарифний план (Selling Plan) на платформі буває двох типів: індивідуальний та професійний.
- Професійний план більше підходить для розвинутого бізнесу, який реалізує понад 40 одиниць продукції за місяць. У цьому плані передбачені особливі умови розміщення товарних позицій на сайті та їхнього рекламування. Також завдяки тарифу ви отримуєте додаткові інструменти для ведення бізнесу та доступ до деяких товарних категорії, як-от “Одяг та взуття” й “Здоров’я та особиста гігієна”. Професійний план коштує 39,99 долара, а також передбачає стягнення комісії від продажів.
- Індивідуальний тариф доцільно обирати, якщо ви є початківцем на платформі та продаєте менше ніж 40 товарів на місяць. За умовами цього плану за кожну реалізовану одиницю продукції стягується 0,99 доларів, а також відсоток за продаж.
Після визначення тарифного плану необхідно вирішити, який пакет послуг (фулфілмент) від Amazon вам найбільше підходить.
FBM чи FBA?
Продаж товарів в інтернеті нерозривно пов’язаний з вирішенням цілого комплексу задач із доставки, зокрема:
- зберігання продукції на складі;
- упакування замовлень;
- маркування вантажу;
- завантаження та вивантаження товару;
- доставка на місце призначення;
- повернення товару (у разі необхідності).
Амазон пропонує два види фулфілменту, які передбачають різні умови доставки вашої продукції: Fulfillment by Amazon та Fulfillment by merchant.
Якщо ви обираєте FBА, то зберіганням, маркуванням, пакуванням і транспортуванням вашого товару займається сам маркетплейс. Це значно економить час підприємця та дозволяє йому зосередитися на інших важливих бізнес-задачах. Звісно, така послуга буде коштувати додаткових витрат за зберігання товару на складі платформи, його доставку та інші маніпуляції.
У випадку з FBM усі обов’язки за доставку продукції лягають на продавця. Перевагами такого підходу є економія коштів та можливість особисто контролювати всі етапи поставки. Утім, обирати FBM доцільно, якщо ви добре орієнтуєтеся в нюансах вантажоперевезень.
Також продавець на Амазон може користуватися послугами стороннього підрядника, який займеться організацією доставки товарів.
Як запустити бізнес на Amazon
Перше, що варто зробити початківцю – вивчити попит на маркетплейсі. Дізнатися, які товари є популярними серед покупців Амазон, можна через пошукові запити на платформі. Також звертайте увагу на коментарі та оцінки споживачів – товари з більшою кількістю позитивних відгуків часто потрапляють на перші позиції пошукової видачі.
Утім, не варто орієнтуватися на популярну продукцію від самого Амазона, формуючи власний асортимент. Навряд чи початківцю вдасться успішно конкурувати з комерційним гігантом. Краще беріть за приклад унікальні нішеві товари, які стали популярними серед покупців. Також не забувайте, що продукція, розрахована на багаторазові, повторювані покупки, приносить більше прибутку.
Щоб розпочати бізнес на Amazon, треба пройти чотири основні кроки:
- Зареєструватися. Створіть обліковий запис на майданчику, надавши необхідні дані.
- Обрати тарифний план. На сайті можна знайти калькулятор, який допоможе розрахувати майбутні витрати.
- Опублікувати продукцію. Додати фото, назву, опис, артикул та характеристики товару.
- Вибрати фулфілмент. Визначтеся, чи потрібні вам послуги Амазон з доставки продукції.
Приділіть особливу увагу оптимізації сторінки з вашим товаром. Назва та опис продукту мають містити найбільш використовувані ключові слова – це допоможе підняти товар у пошуковій видачі. Також попрацюйте над текстом опису та характеристиками – вони мають бути вичерпними та зрозумілими. Привернуть увагу покупців і якісні фото продукції.
Продажі на Амазоні можуть стати основою для прибуткового та стабільного бізнесу. Головне – розібратися в особливостях платформи, дотримуватися встановленого плану та не порушувати політику маркетплейсу.
Хочете успішно вийти на ринок Амазон із власною продукцією? Міжнародна доставка з GlobalPost пропонує вигідний фулфілмент для підприємців майданчика. Компанія візьме на себе всі обов’язки з перевезення продукції, тож ви зможете повністю зосередитися на задачах вашого бізнесу. Більше інформації про послуги та ціни ГлобалПост – у нашому довіднику та логістичному калькуляторі на сайті.
Recent posts










Чому Amazon є привабливою платформою для ведення бізнесу?
Які основні тарифні плани пропонує Amazon продавцям?
Що таке FBA та FBM, і яка між ними різниця?
Як новачкові визначити, які товари варто продавати на Amazon?
Які ключові етапи запуску бізнесу на Amazon?
Чому важливо правильно оптимізувати сторінку товару?
Як GlobalPost може допомогти підприємцям на Amazon?
Recent posts













